Sidor

08 mars 2011

Pressa

I mig allt har stått på schemat idag och hela tiden. Vilket har funkat bra har känns som om jag haft en gnutta energi över trots att jag bara suttit ner :) pressa i mig fil och müsli till frukost, sen har jag knaprat mandlar till och från idag, en liten bit pizza till lunch och glass till mellis, shit jag som tyckt jag ätit hela tiden men så mycket va det ju inte.. :/. Blev havregrynsgröt till middag palla inte ens en halv port, och till min förtvivlan dumpa jag på det. Det enda som funkat bra innan. Har nästan fått i mig hela min äckliga näringdryck idag också dock. Imorgon ska jag kläcka nått annat att stoppa i munnen och försöka ära lite mer, ska bli spännande mitt liv som en vetenskaplig undersökning.

E iallafall på gott humör!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: