Sidor

20 mars 2011

Små sjuklingar

I en vecka har Daisy varit riktigt kass haft över 40 graders feber hela tiden, vägrat äta och sovit hela tiden, men igår äntligen va hon feberfri. Tyvärr va det dags för nästa så poppy hade feber igår istället, dock åt hon men sov ett bra tag under dagen, får väll se hur detta fortsätter.

Har stannat hos mam och pap hela veckan och bestämde oss för att vi lika gärna kan flytta in nu. Så idag åker vi en runda hem och försöker få med oss saker, kan ju ta en runda till senare om vi inte får med oss allt. So thats it, vi e numer landsboende.

Imorrn ska jag dock in ska till tandläkaren. Samt onsdag då ska poppy till Logoped. Sjukgymnast blir det inte mer hon ringde och va otrevlig i fredags för att jag fått avboka så jag va väll typ inte välkommen mer, vill inte dit igen heller med tanke på hur otrevlig hon va. Så nu jagar jag nån i grannbyarna som kan ge akupunktur får väll se vad jag lyckas ragga upp.

Hej så länge!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: