Sidor

02 mars 2011

Skit Läge

Just nu känner jag extremt sur, muttrig och bitter. Trött p¨å att sitta här, har dte skit trist, har snart sätt alla glee avsnitt som finns, sen får vi väll börja på en annan skit serie. TYcker fruktansvärt synd om mina barn som har en halvt död mamma här hemma. Vi skulle till öf idag, men kan inte bli så mycket av det, mår illa och tar tabletterna för det, men blir istället utslagen, känner mig sjukt tung i huvudet, illamåendet e väck men pallar inte resa mig upp.

E grymt uttråkad och glad att vi iallafall ska få lite sällksap på söndag, hade önskat här va fullt hus hela dagarna för mina barn skull, men frågan e väll hur jag hade pallat. E så jävla sur på situationen extremt missnöjd och känner mig lurad. Hade fått för mig att denna graviditet skulle bli mycket bättre då jag faktiskt va smalare, men vilket bull shit, blev bara värre. Förutom att jag inte pallar gå eller göra nått så ska jag nu ränna, hos dietist, logoped, sjukgymnast och bm, var och varannan dag, och hur i hela världen ska JAG få ihop det med ungarna, logopeden ska ju poppy till men allt det andra borde va på min tid bara med mig. Jävla bitterfitta e jag just nu.

Vet inte vart jag ska hitta ny styrka från, för jag vet ju att jag måste, för barnens skull. Har en liten öppning om en månad då vi flyttar ut till mamma och pappa iallafall. Hoppas på att det blir varmt snabbt så kan tjejerna få va ute på dagarna iallafall, och mina syskon e ju hemma i sommar och kanske underhålla dem lite. Men fan, jag orkar verkligen inte mer just nu, så trött på att känna mig så förbannat elendig och ledsen hela tiden. Sitter med tårarna i hela ansiktet som vanligt, och önskar jag orkade bry mig mer, iallafall tillräckligt för att rycka upp mig.

Vill veta vad jag ska göra hur jag ska lösa detta, för just nu e jag inte männsika absolut ingen bra mamma eller fru.

Inga kommentarer: