Sidor

25 augusti 2011

Vad händer

Och vad händer inte? Vi finns fortfarande kvar här, har inte planerat att försvinna än.

Vi har haft dygnet från helvetet med Tilly, hon va vaken och gallskrek, förra natten och hela dagen igår, kan ha hängt ihop med att jag drack mjölk dagen innan, jobbigt som F va det iallafall, och hoppas slippa fler sånna dagar och nätter.

Va i Malmö i tisdags också på bedömning av bukplastik, blev helt okej, kunde gått bättre men kunde gått sämre också. Alla grund kriterier klarade jag och de 3 cm som finns krav på, slog jag och det dubbla plus lite mer. Men läkaren ville inte boka operation innan det gått 3 mån efter förlossningen, för att då se hur huden och magen mådde. Så jag ska tillbaka 25 okt, träffa läkare och får jag då ok. Så kommer det gå snabbt och operation kommer ske innan innan Thailand. Blir det avslag får ja vänta till våren tills det gått lite längre tid efter förlossningen, men en op kommer jag få, frågan e bara när.

Annars tar vi de lungt, bråkar, gnäller, pussas, myser, skriker och har oss här hemma. Hade Charlotte här i förmiddags och fotade barnen, hoppas på fina bilder, men barnen e ju fina så vad kan det annat bli?

Insåg även att Daisy min lilla dam fått en svart tand, samma tand som hon slog i när hon va mindre, så akuttid till tandläkaren imorgon, får väll se om hon kommer får gå tandlös sen eller om det löser sig.

Trött, grinig och extremt mycket tre barns mamma idag, hoppas på bättre natt och nya tag imorgon...

Love!


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: