Sidor

03 augusti 2011

Förbannade mannagryn

Efter en små krånglig natt va det dags att knalla upp, tjejerna vaknade en efter en vid 730 så det kändes okej iallafall. Efter att ha gått ner och ammat liten trodde jag att hon tänkte sova så jag kunde göra frukost till de andra och mig. Men nej det hade hon inga planer på, så med en unge på armen bestämde jag mig för att ta tag i frukosten. Mackor i detta fall tunnbröd, va helt okej att göra med en hand, lite värre att hyvla osten men hey allt går. Sen va det den där förbannade gröten poppy ska ha varje morgon. Mäta hälla i och röra med en hand e en sak, man har ni testat att få ut gröten från kastrullen till tallriken med en hand, det va något svårare. Men allt går, lite kladdigt och så men frukost fick de iallafall.

Nu somna lilldamen tillslut, så nu ska denna mamma tat lungt tills lunch dags.

Verkar ju överleva detta!


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: