Sidor

14 augusti 2011

Bild regn

Har tömt kameran idag och även fått tag i alla bilder från förlossningen, så har massa fina bilder jag vill dela med mig. Så ni får helt enkelt titta eller låta bli. Annars har vi haft en mycket bra dag idag, varit ute en del och njutit av vädret, dock tömt polen idag också, då sommaren känns bort blåst. Insåg vad jag kunde och inte kunde idag också och fann mig plötsligt svingandes på gungan och shit den höll, och jag och min rumpa fick plats, vilken känsla! insåg i samma stund att studsmattan skulle hålla så jag studsa runt som en liten gnu, tänk vad fri man e, när man väl vågar inse det.

Jaja mer om hur lycklig jag e osv i ett annat inlägg, här kommer mina bilder iallafall...






Tiden från bb går dock snabbt, damer blir 4a veckor på tisdag, och mycket har hänt, börjar få mer och mer tidsrytm, håller sig vaken några stunder under dagen och e glad, och små jiddrar lite. Kan ligga i vaggan och va nöd med speldosan, el i babygymmet. Börjar kännas som en liten person med egen vilja, och krav. Hon e iallafall en väldigt fin liten dam, enligt denna mamma.










Underbara barn i sommarvädret, eller inne mys, kan inte bli bättre..

LÖVE!

Inga kommentarer: