Sidor

10 augusti 2011

Nice bajs

Haft en riktigt nice onsdag, åkte i morse till väla med mina 3 damer. Tog oss en runda, titta snacka och käka lunch. Tog oss sen till fam berg och haft en jätte lugn och bra eftermiddag, blivit uppassade fått middag och bara fått njuta av goa vänner. Även om jag va trött och förmodligen inte trevligast hade jag det bra, och mina barn likaså.

Tog oss sen hem med buss och tåg och väntar nu ut vår skrik fia. Skulle in till Landskrona imorgon men tror vi hoppar, haft riktigt kassa nätter och ser snart i kors. Men hon fortsätter väll växa fast de inte mäter henne.




Daisy och Mathilda har livliga diskussioner. Daisy har dessutom sjungit om M hela förmiddagen.




Tilly och pappa, ser ut att va bra stuff på tv.

Daisy hade en rolig diskussion med sin pappa på toa här om dagen. Hon utbrast plötsligt : men pappa vilken lååång snippa du har. Han försökte då förklara fint att pojkar har snopp och flickor snippor, dock gick hon inte med på det och höll fast vid att det va en lång snippa och inget annat. Vår Daisy i ett nötskal.

Nej nu mat till bebbe liten, och sen förhoppningsvis snart sängen.
Puss!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Sarah sa...

Goody..då slipper jag samvetskval för jag pallar inte ses i morgon ändå :) Leia har dessutom fika date med sin morfar så jag ska passa på o vila vila vila.. Kanske nästa vecka?
Kram