Sidor

05 augusti 2011

Lugnt

Gick det igår, allt gick bra trots jag lämna huset själv med tre små damer. Tog bussen till Landskrona, hoppa in på förskolan och lät dem leka lite. Vidare in på BVC mätte och vägde damen som hade gått upp "massor" hela 190 g på en vecka, och väger nu hela 2815 g. Så vi e nöjda kan man lugnt säga. Skippade dock vagnen och hade Tilly i sjalen hela dagen vilket funkade bättre en jag trott.









Tog sen buss, tåg och buss och tog oss till familja för att äta lunch och sen handla mat. Elina mötte upp och hade vänligt fått med sig bilbarnstolen också som jag glömt påminna mamma om.


Allt gick bra, började handlingen och barnen dampa smått och Tilly va missnöjd, men mamma kom och tog alla tre, så jag och Elina kunde handla mat i lugn och ro. Tog oss sen hem käka middag och hade en lugn kväll. Tilly sov för första gången på kvällen men vakna 23 och va skrikig och orolig halva natten istället.

Så jag e trötter idag, men väldigt nöjd med gårdagen som gick över förväntat, men sen har jag ju 2 duktiga damer som lyssnar och e lätta att åka runt med.

Så fler äventyr med 3 små damerna e inte helt omöjligt. Blir iallfall Helsingborg på onsdag och Landskrona på torsdag.

Nu vila!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Sarah sa...

Ser hur mysigt ut som helst för Tilly i sjalen, men vilken sjal har du? *nyfiken* Du har väl också flera om jag inte minns helt fel så följdfråga på det blir då, vilken tycker du mest om?
Kram till er alla fem