Sidor

23 juni 2011

Torsdag

Vanlig klassisk torsdag i vanlig ordning. Nya morgon och buss till familja. Käkade lunch där, blev dock inte donkan utan ungarna ville ha prinsesstårta, jag och herman (bror) tog kebab tallrik.



Kollade i lite affärer blev clogs till Olle som han önskat, och nya ballerina till mig. Perfeum till Olle i present, en poncho till mig och amning bh. Handlade mat med alla andra tossar på city gross och sen hem till 4-5.

Kanske kommer bilder imorgon. Nu e rabarber cheescaken till i morrn i ugnen. Bild i recept återstår.

Tryckte i ny töjning också tror den va på 4,8 mm, gjorde ondare en nån av de andra menmen.



Ser ut som skägg men e mina bebishår, ska till frissan på onsdag så då ryker de, igen.

Annars kan jag berätta för herrskapet att jg haft kraftiga förverkar i över ett dygn. Till och med i natt, haft molnande mensverk, och ont i ryggen, pressat i mig Alvedon. Men inte e det väll dags redan, eller?

Pussinuss..

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: