Sidor

11 juni 2011

Klackat

Syrran kom hem i torsdags med värdens skor, har haft en vision av att jag inte gillar klackar. Men shit de va ju faktiskt snygga. Hon likt som jag går dock mest o platta skor, så träningen i högklackat inleddes. Hon gick och gick jag och bror satt och dissa eller gav henne tummen upp. Givetvis va jag också tvungen att testa och tro på fan, jag kunde gå i 15 cm klackar, det kunde jag aldrig tro, och man kände sig rätt nice i dojorna. Så när bebis e ute, magen platt, jag lite mer trimmad, då ska jag banne mig unna mig mina första klackade skor, det e jag banne mig värd.






Daisy kom igår med present hon hade ritat prinsessor till mig, måånga och med fett läppstift. Hon e go ibland.





Nu bakas pinocchio tårta och sen ska vi åka o handla fodral till våra fina ipads, det behövs nämligen.

Pöss!

Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: