Sidor

13 juli 2011

Underbara barn

Va sur och grinig som vanligt igår, sne mot mina små underbara barn. Så plötsligt gjorde de nått och det knäppte ifrån, ville inget annat än pussa och krama på dem. Så fina tjejer jag lyckats få och så mycket skit de får utstå när jag e sånn här. De kan få en att le när det e som värst få en att känna glädje och kärlek. Vart många pussar och kramar och älskar dig igår. La tjejerna och de somnade nöjda och inkurrade hos mig som små djur. Flög upp idag och va glada och gosiga som alltid. Klädde stolt på sig själva då de ska spendera dagen hos malla.





Mina finaste fina tjejer, vill ha dem hemma hos mig alltid.

Vaknade dessutom inatt och hittade Daisy bredvid mig finns nog inget mer harmoniskt än att se henne sova, så lugn och nöjd. Poppy sover mer oroligt men senaste nätterna har fyllts av gapflab och livliga diskussioner i sömnen. Härligt!

<3 <3

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: