Sidor

09 juli 2011

Citodon

Hr fått reaktion på mitt tablett knaprande så jag tänkte skriva ett litet inlägg om det. Började förra veckan då in rygg knäppte till. Besökte läkare fick diagnos på nått skumt , och fick recept och direktiv på 8 om dagen. Jag kan de flesta dagar verken sitta, stå eller ligga, kan inte röra mig och ligger bara och bölar av smärta. Därför håller jag min dos medicinering och ser till att ta dem efter klockan. Väntar jag för länge börjar helvetet igen och jag blir handikappad. Några dagar funkar inte Medicineringen ens. Utan skiftar mellan ligga och gråta, sova av utmattning och stå i duschen. Min syster och bror, Elina och herman har fått hjälpa till mycket, har haft ungarna helt vissa dagar, plockat gett dem mat osv. Äter absolut inte medicin om det absolut inte behövs, men just nu gör det det, och tyvärr vissa dagar mer än andra. Vissa dagar testar jag utan och tar när det smäller till.

Så så e det med det, har vi varit ute och gått lite, jag stått vid köket mer osv e jag liggandes halvdöd på kvällen med en man som får massera ryggen. Inatt kunde jag inte somna ens så Olle fick massera mig till söms..

:/



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: