Sidor

14 juli 2011

Sjukan

Skulle igår träffa läkare för att diskutera ev igångsättning. Dock falerade hela jag, deppa ihop och berättade om hur allt va och hur jag känner. Så hon skickade upp mig på sjukhuset med direkt inläggning. Mina matbesvär, oro för lilltjejen mm har blivit för mycket. Lades in och fick igår dropp till 23, kräkte upp maten som vanligt och fick i mig en macka på kvällen. Hade keratin i urinet, vilket blivit lite bättre idag efter dropp, men e fortfarande kvar. De har lyssnat på lilldamen några gånger. Kommande är väll planen att stanna till imorgon el över helgen beroende på vad nuvarande dropp ger mig. Sen ska jag in på måndag för igångsättning, så snart snart har vi vår dam, och jag slipper denna skit. För nu e jag trött, orkar inte kroppsligt eller psykiskt mer. Idag kom dock en skit läkare in tittade på mig från håll i en min, konstaterade sen att jag såg ut att må bra. E det sen hon som sover hela dagarna av utmattning, ser i yrsel, kräks ex antal grr om dagen, skriker och gråter av ryggsmärta varje kväll. Nej tror ju inte det, finns ingen som helt vetenskap i att titta på en annan människa och bestämma hur denna mår, efter nån sekund. De två läkarna jag träffade igår, va bra iallafall. Jag e här för att få i mig lite, ta det lugnt, och läka lite innan det e dags för nästa snurra.

Nu, sova el nått, kanske pilla lite mer i den äckliga maten...

This is life!

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: