Sidor

05 juli 2011

Helvetes natt

Trodde jag skulle dö och föda inatt. Hade hela kvällen fruktansvärda sammandragningar. Sa att det mycket väll kunde va på g. Packa väskan till och med. Gjorde ondare och ondare, duschen funka inte, gjorde bara ont. La mig vid 11, insåg vid 2 att det inte blev bättre, låg i sängen och gnällde över smärtan. Tog citadon en till dusch och höll mig nere. Somna 330 av utmattning, ingen bebis men en trött mamma. Upp 6 för jag skulle till tandläkaren, fick lägga mig en timme till för pappa ställde upp och körde.

Hemma igen efter en energisk morgon, käkat färsk frallor och blå princesstårta. Nu ska jag dock sova, för jag är döende och trött känns det som. Sd e dock borta förutom små värkar men av dem blir det inga bebisar födda.

Besviken och trött!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: