Sidor

29 juli 2011

Knut

Hade en otrevlig cysta i käken förra hösten som efter mycket blev bort opererad. Har varit ett antal rundor hos tandläkaren efter det betalat dyra avgifter för att få veta att allt e bra, senast 2-3 veckor sen.

Så plötsligt i förrgår började jag känna då det spände och gjorde ont, att visst fan har cysta helvetet kommit tillbaka. Borde ringt käkkirurgen på en gång, men jag drar mig, allt va ju bra nu. Orkar och vill inte med mer klödd, med operationer, dyra räkningar, smärta och skit. Kunde jag inte bara fått va mamma nu, och få njutit av mina fina 3. Varför allt jävla klödd.

Positivt e det att jag har tre vackra barn iallafall, som växer och mår bra. Frågan e väll när min kropp bara ska få va?

Lagom sur!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: