Sidor

02 juli 2011

Mat

Som många vet har jag haft problem med maten, äter illamående tabletter var dag och får i mig lite. Va bättre nån vecka men nu har det falerat helt. Kan inte äta nått, inget nyttigt, inget bakat, inget fettigt nada, slutar med att jag spyr ex antal grr per dag och gått ner till start vikt 78 igen. Små små tuggor på nått då och då funkar ibland, men energin har åkt iväg kan man ju säga. Idag och länge har jag varit sjukt sugen på kebab pizza, brukar kunna äta 1/4 utan kant. Så jag beställde mig en pizza idag åt nån tugga.



Och det va himelskt men nej va bara att kuta ifrån bordet och hälsa på toastolen igen idag. Tröttsamt som fan och då trycker jag endå i mig zofran 3 grr per dag och numer även smärtstillande 4 grr per dag. Järnet e ff åt helvete och alla andra tabletter är numer åt helvete också. Behöver jag ens säga att jag e trött på detta? Vill att damen ska ut NU!

Bläää

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: