Sidor

21 februari 2011

Tomt

Har inte hänt sisådär jätte mycket i vår stuga därav dåligt skrivande, eller rättare sagt jag har varit trött för trött.

I fredags käka vi mysig lunch på stan med herman och pappa och hela vår lilla familj, fick även möjlighet att få handlat lite.

Lördags bjöd vi in fam Nelin hade taco kväll med prat och barnen fick lekt. Mycket mysigt.

Igår kom mamma och pappa och hämtade tjejerna så vi fick en lugn dag och kväll där vi kunde göra absolut inget, såååå skönt.

Idag vart det full rulle jag va på vc, kl 8. Träffa en underbar läkare som tog alla mina blodprover som jag önska och prata och lyssna. Fick även veta att jag e extremt känslig just nu och mina ups and downs och extrema trötthet förklaras av mitt väldigt låga blodtryck, mina svåringheter med att få i mig mat samt min graviditet som gör att jag borde äta ofta. Trion av saker gör det omöjligt för min kropp att få ett jämt matintag och hålla sockernivåer på rätt nivå, jag kan bli väldigt grinig med andra ord.

Efter super besöket tog jag mig ut till kågeröd träffa mina underbara barn. Fått god mat mm serverat och mysigt sällskap stannar nån natt till. Just ja poppy träffa sin nya Logoped idag också, framtiden bjuder på hårdträning och mycket övning hemma. Kände oss nöjda med den nya iallafall.

Nej nu ska denna mamma sussa kude...




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: