Sidor

23 februari 2011

Ännu en

Bra doktor denna vecka, inte illa vilken tur man har ibland. Fick konstaterat att jag har foglossning och den förmodligen denna gång kommer bli många gånger värre en förra, kul. Ska nu till sjukgymnast samt på akupunktur. Fick även illamående tabletter så nu kanske jag kan bli lite piggare. Mina blodprover från måndags var bra dock tyckte hon jag kunde börja äta järn iallafall varannan dag så det får jag väll snällt göra. Åkte ut till kågeröd igen också har det bra här och hade ändå inget inbokat. Ansträngde mig idag och fixa lite i köket här och ordna middag, potatis, gräddsås, sallad och kålpudding, va gott och uppskattat.

Nu sova!
Ungarna har lekt med kameran idag...












Små fotoproffs. ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: