Sidor

17 februari 2011

ding

känner mig ding här hemma, hela veckan har vi suttit hemma och stirrat på varandra och väntat på dessa f-annade byggarbetare. Idag 1 vecka senare har vi blivit lovade att allt ska bli klart, och det skulle bara ta 2 dagar från början, skit snack! Har inte pratat med folk så skulle jag träffa nån nu skulle jag nog kackla ihjäl dem, det e himla trist detta. Nu kan vi inte lämna huset heller och fikan vi skulle ha imorgon har vi fått ställa in. Daisy har feber och alla 3 damer är snoriga och jävliga. Kul vecka detta med andra ord.

Nått positivt efter vår sparsmakade vecka där jag och poppy levt på havregrynsgröt är att min vikt står stilla på 77, känns skönt e ju lite nojig så varje gång man ställer sig på vågen och den står på siffrorna man önskar så släpper en sten från magen. Det läskiga e att jag börjar känna mig pinnigare trots magen som har exploderat. Höftbenen sticker ut hur jag en ligger eller står till exempel.

Nej nu får jag väll fortsätta mysa med mina damer har ju inte gjort mycket annat denna vecka...

uttråkad!

Inga kommentarer: