Sidor

07 februari 2011

Den nakna sanningen

Har länge funderat på att våga ta bilder utan att dölja alla skavanker som blivit efter gbp operationen. Men har inte vågat, men har sett så många andra modiga så nu tar jag mod till mig och lägger ut den nakna sanningen. Mycket för jag känner att många som genomfört operationen e ledsna och tycker det e jobbigt med hänget de fått på armar/ben och mage, många ser väldigt fina ut jämfört med hur det kan se ut. Jag är en av de som fått sjukt mycket häng. Är även trött på att ingen anser att jag misnkat i omfång runt magen, jag e ledsen men fettet är borta, det e hud som e kvar sen att jag inte ser smalare ut eller ej e ju bad. Läkaren bekräftade också sist att det mesta är hud och det är extremt mycket.

Jag opererades 4 maj 2010, har tappat 45-47 kg, men är idag också gravid, därav den extra svullna magen, är gravid i v 15 med tredje barnet.

Här kommer den nakna sanningen vill du inte se den så skit i att titta, jag behöver se det och behöver ha det här.



121 kg och 75 kg + gravid i v15






Min fantastisk hängbara mage, här e det inte frågan om mm utan om massa och återigen massa hud. Äckligt Ja, men kan inte göra så mycket nu, men ser fram emot plastikoperationen efter graviditeten. När man böjer sig fram ser man vart dte går in och vart magen egentligen skulle ha varit.


Även armarna är hängiga, e ju lätt dolt dock med kläder men inget kul, även hör ser man vrt det går in och vart armen respektive skinet är. På min mage från sidan ser manhänget och den fina gravmagen på toppen.

This is it..

2 kommentarer:

Eva sa...

Tack för att du delade med dig av bilderna!!!

Min kroppsform är nu som din var innan du gick ner i vikt.

Jag har 12 cm hängmage nu...så jag kommer nog också att ha en del häng sen.

Du är jättefin!

Hälsningar Eva

Anonym sa...

Jäklar, det syns ju sjukt mycket att du gått ner, den som inte ser det är ju tokblind! Tråkigt med allt skinnet dock men när det väl kommer bort sen så kommer du vara en pingla utan dess like! Mysigt med bebbe i magen förresten =))