Sidor

02 februari 2011

Datorer

Då min dator börjat säcka ihop och varit en tapper medarbetare i snart 3,5 år, kände jag att det va dags för en ny. Så nu e ny dator beställd blir en svart liten 13 tums, blir nog lagom och bra hoppas få den innan helgen, men sånt ska man ju aldrig förvänta sig.


När vi endå va igång passa vi på att ta en rosa liten 10 tum till Poppy också, ja det kan tyckas va onödigt och allt sånt. Men vår plan är att installera mycket tecken spel, tal spel mm, så har hon så hon kan träna själv då och då. Hon kommer inte få sitt med den dygnet runt. Hon ser fram emot sin rosa data, och jag e smått avis för jag inte får nån rosa, får väll pilla på hennes ibland.

Vad annars, nja jag vet inte riktigt, funderar på om vi ska gå och klippa oss idag, tiden finns, men finns orken? men vi tre troll hade verkligen behövt en klippning.

får väl fnudra vidare...

Inga kommentarer: