Sidor

01 februari 2011

Mys dag

Olle stanna hemma idag efter gårdagens klödd och jag hade ont i magen igår och sov kasst. Efter fått donat lite här hemma tog vi oss ner till Max, käka lunch och blev förförsta gången missnöjd deras bigi va äcklig. Tog oss sen till badhuset, blev en kort men lagom tripp. Daisy blir blå så snabbt och har kass blodcirkulation så hon fixa det inte riktigt. Gick sen till pistachia käka lite mellis glass. Sen en runda om oj och hem. Fixade bakade potatis och skinkröra, så vi fick mat på bordet också.

Inser dock att jag e sugen på skumma saker, har knaprat paltknäcke en vecka nu. Idag köpte jag hem leverkorv, samt att jag e sugen på pepparotsås så det får det bli imorgon. Husmans kost suget finns här alltså även denna graviditet. I skrivandets stund blev jag sugen på blodpudding med, yummi.

:/






:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: