Sidor

08 februari 2011

Massa bilder

när jag tömde kameran igår insåg jag att det inte hr blivit gjort sedan november så där va en heldel bilder, så här kommer lite urplock.


Soffmys på hög nivå.


Bullbak och massa degätande, blev för bra för daisy så hon spydde sen.


Mina Sessor.


Första mötet med Babykusinen Ellen, givetvis ska Daisy på och pilla och klappa.


Flyger plan själva, stolta som få.


Stod i kö 1 timme i slask och kyla för att få åka sagotunneln, Poppy ville åka fler gånger men jag tacka nej.


Tjejerna lägger julklapparna under granen, Poppy inser snabbt att man kan läsa på vem som ska få den också.


Julklappsöppning på kvällen.


Ute och skuttar i snön med morbror Herman.


Pappa och Daisy hitta också ut efter ett tag.


Pratar ofta om många olika i släkten, men har har vi dem för första gången samlade på bilder, alla mostrar och morbröder. Från vänster har vi Ulla som i sin tur har mina 3 kusiner Linnea, Linus och Simon. Linnea har dessutom en liten kille som e nästan lika gammal som min Daisy.
Efter Ulla har vi Peter som har mina 3 kusin, Albin, Kim och Klara. Sen moster Johanna som vi träffar en del som har Malla (som poppy och daisy och leker massa med), Elsa och Lia. Sen har vi Nina hon har Martin och Emma. Gömd har vi Timo, som har mina 2 kusiner Emil och Joel. Sen lilla mamma. E det rörigt? vi e en del när vi träffas men det finns inget mysigare än stor släkt.

Så va det med det..

Inga kommentarer: