Sidor

13 januari 2011

Vagn

vagnen är inte beställd än, men jag ska ha mig min teutonia fun, som jag haft innan iallafall, smalaste och smidigaste vagnen på marknaden. Köper in den från tyskland så kommer jag billigt undan också, den kostar över 6000 i sverige, men bara 4500 med frakt från tyskland så det blir nog bra. Kan bara inte bestämma mig vilken färg, nån som tycker nått?

http://www.mypram.de/Teutonia+Fun+System+Fashion+Dessin+2011.htm

funderar på rött eller ljuslila hmm men det e svårt val..

2 kommentarer:

Sarah sa...

Och vad är det för fel på den vagnen du redan har? Där är ju plats till Daisy också. *skakar på huvudet*
Ge fan i ny vagn, använd den du har, och vips, så har du sparat 4500 till thailand slösmaja ;)

Pöss

Anonym sa...

hej förlåt att jag lägger mej i men det är inte bra att bli gravid så där nära efter op har dom inte sagt det jag ska inte säga till dej vad du ska göra oh inte göra men det är min information jag har fått