Sidor

09 januari 2011

Nere

Här i huset har vi varit rätt off, eller jag och jag drar ner de andra. Sitter mest hemma i soffan och så får det fortsätta va för denna kropp vill inget annat. Mår fruktansvärt illa hela tiden och kan knappt äta igen, förutom mini portioner av utvalda saker.

Men gubben fyllde iallafall år i torsdags så vi hade gäster och Olle bjöd på kroppkakor, och jag två tårtor. Igår åkte vi på en mycket välbehövd middag oss fam berg. Några timmar socialt då och då dör vi ju inte av, men jag blir snabbt trött och 4-5 timmar verkar va vad jag pallar att va utanför min soffa :) tackar för en mysig kväll, Poppy hade det bra också för hon va super sur hela bussresan hem och muttrade bara och va arg för hon inte fick stanna längre.

Idag har soffan lockat skulle städat lite men jag orkar verkligen inte. Ser inte fram emot kommande veckor mina stackars barn kommer inte få den stimulansen de behöver eller den mamma de förtjänar. Vi får hoppas värmen och våren kommer snabbt så kanske vi iallafall kan va ute lite. Folk e varmt välkomna hit så barnen får lite stimulans, hur social jag är kan jag dock inte lova nått om.

Usch lite gurka och bones. Nån som har super tips om illamåendet berätta gärna..



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: