Sidor

02 januari 2011

Älskade man

Jag e arg vresig, jävlig, tjatig och allmänt ontrevlig. Är gravid med hormoner och missat mina antidepp i 10 dagar, vilket inte hjälper. Jag har ont är trött och allmänt tråkig en riktig jävla kärring. Hade jag orkat hade jg försökt, bete mig, visa kärlek och va den jag borde, men det finns inte här just nu. Min man e jobbig har sina små egenheter med sin förbannad telefon, data och snäsighet. Men han finns här hela tiden nästan, mina barn har världens bästa pappa och jag världens bästa man. Jag önskar bara jag kunde och orkade bry mig om att visa det. Det gör jag inte, men jag tänker det många gånger per dag, många gånger tittar jag med ett leende på läpparna ser min fina familj och känner mig lycklig, ser mannen som jag älskar och finns här för mig. Tyvärr e jag en kärring men hoppas på att jag snart orkar bry mig lite mer för att rycka upp mig och matcha min familj.

älskar dig min underbara Olof!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Linn sa...

Har jag missat något, gravid? :D