Sidor

20 januari 2011

Ännu en

Jävla människa jag har svårt att släppa idag. Åkte till öf i Landskrona och hade trevligt, får beröm och de tycker jag smalnat av. Vilket alltid e kul och skönt att höra. Då kommer en kärring fram och berättar att en annan som gbp op nyss va och hälsa på dem, och hon blivit helt förändrad under hennes ett år och att hon nu va jätte fin. Jag vet vem de pratade om och ja hon e jätte fin och tappat massa. Får sen höra att ja jag behöver ju inte va ledsen det kommer nog senare för mig att det tar nog bara lite längre tid för mig, men jag kommer nog bli jätte fin sen också. Ehh tack typ har tappat 45 kg på 8 mån, är desutom nu gravid tycker jag tappat rätt bra men okej.

Det e sånna människor som får mig att må piss börja vikt noja. Har käkat lite godis varje kväll senaste tiden enda som får illamåendet att hålla sig borta. Men idag blir det inget godis inget mer onyttigt ska fan i mig inte gå upp ett jävla kg under denna graviditet. Jävla skit kärring som sätter sprett i huvudet, får jag en anorexia unge e det hennes jävla fel.

Mot viktkampen!!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Blåbärsbarn sa...

Fan vad människor är elaka. Varför måste de hålla på sådär. Är det för att de mår så dåligt själva att de måste stampa på andra.

Fy tusan vad arg jag blir, fastän jag inte känner dig. Men känner igen mig. Får höra diverse saker när jag varit och fikat eller går på stan pga min övervikt. Att människor inte har bättre för sig än att vara elaka.

Försök att skita i kärringen och du har ju gått ner massor, det är ju enormt bra gjort.

Sarah sa...

Meh gumman.. det är inget att bry sig om, varför lägger du ens tid på att bry dig? Viktnedgången är ingen tävling, och du är precis lika fin som du var för 45 kg sen, så det så!! Nu är du gravid, och då ska du inte banta eller gå ner ngt spec, det VIKTIGASTE är att ditt barn mår bra och föds friskt!

VILKA jävla puckon du träffat på i dag stackare

Olof sa...

Suck. Människan hade väl fel glasögon på sig. Glasögon botar i och för sig inte dumhet...