Sidor

17 januari 2011

Underbar Helg

Har haft det riktigt nice denna helg, fredagen blev tjejerna hämtade av morfar på eftermiddagen. Så jag kunde ta det lungt några timmar, när sen Olle kom hem köpte vi hem smarrig grekisk mat och njöt med film. Lite godis och mer film och lugn och ro stod på schemat resten av kvällen.

Sov som flugor och jag vaknade 11 på lördagen, hoppade upp slängde i oss frukost och kuta till bussen. Tog den ut till hyllinge och möte upp la familja. Hade en lugn och skön dag i Kågeröd och på kvällen firade vi Herman och Elina som idag fyller 17år. Så god mat, fika, tårta och trevlig kväll. Gårdagen fortsatte lugn och nice, e skönt att bara va där ute, ungarna e helt harmoniska och går och plockar själv mest hela tiden. De e som två små änglar när de är hos mormor och morfar, vilket e trevligt. Fick skjuts hem sen igår kväll och tjejerna slocknade utmattade.

Nu sitter jag och väntar på at klockan ska skynda på för vi ska med bussen till La, tjejerna ska få träffa sin Leia och jag min Sarah, skulle åkt tidigare men jag började hulka och ha mig så vi fick avvakta lite. Första morgonen utan mina seaband och jag börjar hulka, kan det betyda at jag bör ha dem på mig?

puss o hej dags att klä på oss!

Inga kommentarer: