Sidor

30 juni 2010

Jippe

nu lider jag bara av fetma och inte svår fetma enligt bmi. Vad trevligt och bara 24 kg till så e jag inte fet ens, utan bara överviktig, kuligt värre.

Vägde in mig igår och har tappat 2 kg till e skönt va rädd jag hade hamnat på en platå då vågen stod stil föra veckan. Kass på att blogga e jag också, saknar min telefon som e smidig att blogga med, men den kommer väll tillbaka förr el senare. Men vi har haft en rad mysiga dagar ute i solen hos nära och kära, så idag ska vi tat lugnt va hemma mysa med mjukis kläder, titta häckade framför tvn och ha det gött, tjejerna är överlyckliga över att få springa runt o leka med SINA saker idag, så så får det bli, en runda ner på cg bara för att köpa skinka mm. Vi ska leva på sallad i sommar så då får man passa på när det e bra erbjudanden som passar till det.

Super fina bilder från helgen kommer sen när kidsen sover. vill nån leka med oss idag e ni välkomna stora som små, men inne ska vi va.

pöss

Inga kommentarer: