Sidor

03 juni 2010

Flytt noja

Jag har problem med att rota mig, vi brukar bo på ett ställe i ca 1 år, sen får jag nog och vill flytta. Det har gått ett år och nu börjar det bli dags igen, vi har diskuterat mycket vad vi vill och inte vill. Kommit fram till att hus vill vi ha, men det har vi inte råd med just nu, så det får snällt vänta. Vi älskar vår lägenhet, landskrona är en jätte vacker stad och mysig, men nått saknas. Känns lite litet, lite att göra. Vill tillbaka till storstaden, Helsingborg dvs. Men inte ut i dalhem eller ödåkra,utan centrum, nära till ALLT. Så hur gör man för att hitta en lika fin lägenhet i centrala helsingborg till samma hyra. Nja inte vet jag riktigt har dock hittat en etage lägenhet på söder, som ska kollas på idag, vem vet kanske vi klickar rätt direkt. Billigare hyra, 4a rum och kök, gammal byggnad dock något mindre, men titta skadar väll inte. Helsingborg ger oss också 3000 mer i månaden för jag får vårdnadsbidrag då för daisy. Plus att Olle har kontor i cenrum, kanske inte är helt fel. Titta ska vi iallafall.

Lite bilder från gångna veckan....



Pöss o hey!

Inga kommentarer: