Sidor

01 juni 2010

Landet

fick fortsatt besök av oss till igår kväll, vi trivs där ute, med frisk luft stort hus, nöjda barn. Dock skönt att kommahem tillslut igen, blev ju en del nätter. Stackars Miau va själv hemma men det gick dock relativt bra, han va lite stissig när vi väl kom hem.

Alla dagar har jag smakat på nya saker och fixat allt utan problem, inga skavanker, fram tills igår kväll när jag skulle ta mina jävla järntabletter. Började snabbt frossa, för att sedan få ap ont i magen, och sedan bara må blärk. Satt uppe i 15 min men blev bara värre och värre så jag la mig tillslut i sängen, frossade på som en gnu, och tillslut så somna jag. Dumpning nummer 1 får vi väll kalla det helt enkelt och det va inget kul hoppas jag slipper fler.

Nej nu ska jag fixa o dona lite
pöss o hey leverpastej

Inga kommentarer: