Sidor

23 juni 2010

Helt fullt

har det varit i vårt schema, saker var och varannan dag flängande hit och dit, så bloggandet har legat nere. Vi har varit på grillkalas i ystad, jag har hållt i 4 tupperwarepatyn, så det börjar jag få koll på. Daisy har haft feber och varit hängig, vi har träffat moster en del och Poppy och Daisy har lekt massor. Idag va vi dessutom på midsommarfest med ÖF, va mysigt och vi hade tur med vädret tror jag, blev plötsligt jätte varmt och soligt. Vi har även lilla kusin Elsa på besök hon ska stanna nån natt till vilket e trevligt, hon e duktig med tjejerna och gör ingen fluga förnär.

Har även haft två par som kollat lägenhet och haft besiktning, inga större skavanker, bara spackla lite hål osv.

Så nu e jag TRÖTT, hade jag fått välja skulle jag lägga mig i sägen en vecka, men det funkar ju tyvärr inte.

Min fina lilla älskade iphone är också borta inlämnad på 3 och hoppas den ska bli lagad, därför e det plötsligt svårare att blogga, tar inga bilder, är till och från svår att nå osv, men sånt i livet.

Imorgon ska jag BARA va hemma inte göra nått alls, känns som om tjejerna också behöver lite relax en dag har varit mycket för dem med.

puss o nattifnatti..

Inga kommentarer: