Sidor

07 juni 2010

Ledsamt

har varit en tung dag idag har mest legat på soffan och fällt tårar. Varför? ja inte vet jag bara va en sån dag. Saker har känts tungt, bråkat med Olle, och känt mig nedstämd. Lämnade huset nån timme och tog ialfall en kackel fika med Jessica, tusen tack för du orka ut och lyssna på mig. Tog sen en runda på stan handlade lite onödiga saker och gick sen hem och la mig på soffan. Känner mig sådär tom som jag gör ibland, känns som om det e mycket just nu, många bollar i luften, mycket som ska ordnas, men orken finns inte där riktigt.

Hade velat ta tag i stöket här hemma, men palla typ. Hade velat fixa alla praktiska saker med pappers arbeten och saker som ska in överallt, men njeee. Hade velat finnas där bättre för mina vänner just nu när de hade behövt mig, men orkar inte ens det. Känner mig väldigt egosiktisk och känns som allt jag pratar om snurrar runt mig just nu, varför vet jag inte, men kanske behöver jag det just nu. Men känns inte bra är inte jag, brukar sätta folk runt mig i första hand, eller iallafall försöka.

Känns segt just nu bara helt enkelt, fick iallafall en helt fantastisk myshelg oss mam och pap, det känns bra att va där jag behöver inte bry mig om så mycket annat, får och kan va egoistisk. Nästa helg jobbar mam dock så tte blir nog en snabbis ut på fredagen sen ska vi hem, jag ska ju ha inredningsparty med saker från zbh.se här hemma få titta lite på snygga saker och shoppa lite, det passa mig.

Usch det här va ju inget uppiggande inlägg men ibland e det så här, och idag e det så här. Det finns många sidor i mitt liv, detta är en av dem. Ingen rolig men dock existerande.

Kram från en ledsen, trött, och tom J

Inga kommentarer: