Sidor

03 juli 2010

Billeshåla

I brist på annat kul och uttråkade behövde vi lite lööve, så vi drog till billeshåla förra veckan. Pappa kom på besök för en klippning och snabbt därefter körde han oss hit efter lite mys och shopping i bl.a. Leksaksaffär. En dag blev en natt och en natt blev plötsligt fler, och fler komma skall. Vi har det bra här vi e ute från morgon till kväll ungarna leker busar och badar i liten lagom pool. Vi vuxna tar det lugnt slappar förutom lite målar projekt idag. Sena kvällar med frisk luft och lek har gjort att vi sover gott till 9 iallafall. Tjejerna är dessutom så duktiga de små leker så bra och de stora e super duktiga på att hjälpa till både med kids och annat, creed till Lia och Elsa.

Imorgon ska jag hem packa lite, hålla tupperware. Sen bli hämtad och tillbaka hit eventuellt med mjau inte riktigt tagit beslut ännu. På måndag blir det sen skallröntgen samt tupperware, förmodligen med lite barnpassning eller körhjälp. På fredag blir det också tupperware men kalas för hela familjen. Får se hur länge vi stannar vi e bjudna att stanna länge. Vilket är bra på sitt sett. Men vi får se hur vi gör med katt och jag brukar ju sakna mitt hem efter ett tag.

Poppy va på ännu en liten tripp åkte till mormor igår kväll sovöver och åkte tripp till Åhus till mormors gamla hus, de hade mysdag där med bad i havet och ensam tid, vilket är viktigt och poppy älskar att få va hos sin momme och moffa' själv.

Tack för mig saknar fortfarande min mobil så jag hade kunnat blogga mer!!!

Kram



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: