Sidor

18 juli 2010

Skum

Känner mig konstig idag, haft en jätte bra dag men känner mig nedstämd. Fina Olle hade fixat kalas igår, han hade bjudit in familjen. Bakat kaka och ordnat middag med lite support från Tomas. Är jätte uppskattat inte så ofta det händer. Idag ägnades dagen åt att springa på väla. Både nya byxor, klänning, linnen och underkläder införskaffades till mig. Kul att ha lite mer kläder att välja mellan när man handlar. Sen bjöd Nelin på Thai mat till middag väldigt nice. Nu kollar de film och jag slappar i min ensamhet. Känner mig bölig men brukar göra det under ägglossnings perioden ifs.

Imorrn blir det hem om lämna lite plast och ev en runda till Helsingborg. Har vi tur kan jag lämna d här så jag och p kan åka själv. Men det får vi väll se. Planen va väll att köpa nått till d hon fyller ju år sen men vi får se.

Pöss o kram

Vi saknar er där hemma, får se när vi flyttar hem igen, men vi har det nice här!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: