Sidor

12 augusti 2009

Virrvarr

har vi haft ikväll, jag och Olle bestämde oss för att möblera om, så vi tog en diskution med P så hon va med på det och hon fick va med och bestämma en del. Så vi drog igång, saker har flyttats omkring mellan 3 rum. Det näst största ljusaste rummet i lägenheten va vårt sovrum, dett blev istället lekrum. Det minsta genomgångsrummet som va D sovrum blev vårat sovrum. Det stora mörka fd lekrum blev nu garderob/mys rum. Tanken va att D nu skulle sova i lekrummet men P insisterade på att bägge två skulle sova i hennes sovrum så vi ger det några nätter och ser hur det blir. Flytta lampot tavlor etc väntar vi med till vi är 100 gunnar med att detta är bättre, men jag känner mig positiv, barnen är närmare v-rum och oss och de får leka i ljusare fräschare rum. Enda deppet är att vi inte fick med vår tv in i vårt sovrum, hur ska jag överleva detta tro...

Nej får fixa lite mer, alt gå o lägga mig. Får se vad som bjuds på imorgon, moster el mamma eller hemmamys.

Bye the way blev upppassade idag, fick mat serverat i mitt hem av nån annan, mycket trevligt och gott, Pöss.

Pöss på er andra också!

Inga kommentarer: