Sidor

07 augusti 2009

Seg morgon

såg fram emot att få sova LÄÄNNGGGEEE idag, Olle är ju alltid ledig på fredagar. Men tji fick jag just idag av alla 100 tals fredgar blev han inkallad till jobbet, så nu sitter jag här med två trötta barn (de kom hem 11 igår kväll), en helt tom kyl, huvudvärk och ett hem som är fullt av packning, de liger kläder, leksaker, ytterkläder m.m. lite här och där. Så blev det med den fredagen, hoppas S snart ska vakna och komma och underhålla mig, så skiter jag i den tomma kylen och röran. Får bara inte glömma tvätt kl 14 har INGET rent, idag fick det blir tjocka målar mjukisbrallor, nätbh och skitigt linne, snyggt värre, nje. Poppy verkar dock nöjd ligger naken i fotölj kollar tv kränger tunnbröd och uplysser mig då och då om att hon har en fin snippa (pillar dock inte bara visar och konstaterar). Nej kopp kaffe hägrar, el så ringer jag kanske och väcker dagens sällskap...

Inga kommentarer: