Sidor

31 augusti 2009

Jäkla piss unge

Poppy e en riktig liten loppa ibland, va en bra morgon, men hon ville absolut inte till ÖF, bestämde mig dock för att hey det skiter jag i, Daisy behöver leka och jag behöver komma ut. Väl där hade hon jätte kul bägge barnen beteede sig, Daisy stog på huvudet några gånger men det gör hon ju alltid... Så skulle vi ta oss till CG efter och handla lite "mamma plåster" poppy typ vägrade gå i affären stog o skrek i affären, daisy galskrek för hon va trött, Poppy plockade runt med andras saker, på vägen hem gallskrek sig daisy till söms medan Poppy vägrade gå, hon stod och hoppade på gatustenarna och vägrade röra sig på fötterna, förbannad blev jag men tänkte shit kan ju inte stå här och vråla, "snälla lilla poppy kom nu vi måste hem, mamma blir arg på dig" tror ni hon brydde sig, NEJ inte ett jota. Fick henne tillslut att gå sakta sakta hemåt, då bestämde hon sig för att hålla fast vid varje lyktstolpe, som jag fick dra henne loss i från, varenda en från affären och hem, och hon e stark så jag drog och hon höll sig fast så hon typ sväva innan hon tappa greppet...

BLÄÄÄÄrk unge, nu e de bägge i säng, hoppas de stannar där LÄÄÄNNGGGGEEEE.....

Inga kommentarer: