Sidor

26 augusti 2009

Lill sessan sjukling

Min fina lilla Daisy har snorat hostat gnällt och haft sig, sovit super oroligt och bara varit anti allt. Har funderat på att ta mig till vc men hur segt e inte det? Så idag kom Sarah hit hon hade fått nog, så efter mycket tjat och gnat lyfte jag luren och ringde VC blev direkt vidareskickad till Barnmotagningen, och de sa typ e du här inom 20 min så tar vi er nu. Shit tänkte jag två näcka ungar, en mamma utan kläder en Sarah i soffan med kaffe, men hon agera, fick på daisy kläder, kläckte att vi tar varsin cykel då Leia va på dagis och vi hann upp. Lill sessan hade öroninfektion och fick medicin mot hostan. Tog oss hem igen, och plötsligt kläckte jag varför bönan har hängt i mina bröst hela nätterna, det har ju självklart känts bättre i öronen för henne när hon har ätit, för ont får man ju på natten, e det nån som vet det så e det jag. Fina lilla tjejen sjukling nummer 1 idag, hon fick dock trippelcoctail till sömnen nu ikväll, kåvepenin, ipren, molipect och än så länge verkar hon sova gott. Håller tummarna för henne i natt....

Jätte tack för puschen idag, behövdes uppenbarligen...

Puss o nattinatii nu ska jag till john blund.

3 kommentarer:

Sarah sa...

Haha..nu ljuger du ju igen.. du kläckte väl ändå inte det, det var väl ändå JAG som gjorde det??? Sitta så o ljuga om så allvarliga saker i bloggen...*skrattar*

En mamma med kaos sa...

det står det ju =)kanske lite fel formulerat dock =)"Sarah i soffan med kaffe, men hon agera, fick på daisy kläder, kläckte att vi tar varsin cykel då Leia va på dagis "

=) så det så.....

Anonym sa...

Sluta bråka nu små flickor haha...hälsa lilla prinsessan och hoppas hon kryar på sig för nu e jag sugen på att både fika och kackla :)

Kramiz Jessi