Sidor

07 november 2010

Shopping

Med tre udda damer, jag, Elsa och daisy igår. Vi ville komma ifrån igår så vi åkte på shoppingtur. Några kassar rikare och tom plånbok, samt glada damer. Gick och lilla hela dagen blev byxor till mig och Elsa. Nya control underkläder till mig, ny bh, linnen och blus, Daisy fick en pippidocka och byxor och tröjor och P fick byxor. Present till Johanna bestående av klänning och kaffe. Daisy fick desutom 2 hål.


Sån duktig liten tjej men super stolt idag. Hon shoppa loss på glitter och köpte diadem och halsband. Sprang runt stolt och provade allt och speglade och fixade själv.


Hon fick känna sig lite stor och åka och handla med stora Elsa och mamma, utan storasyster.

Jag fick mig nya dojor tillslut också äntligen, efter mycket kollande och testande men är super nöjd.



Fodrade och med skin, skit sköna och är lätta att skutta i. Sen blev det pet shop djur till malla och poppy. Super mysig dag med kusin och lilldamen.

Puss!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: