Sidor

24 november 2010

Jobbig

Det slog mig idag mitt i ingenting, att shit jag SKA bli tjock igen. Jag kommer inte gå ner till vad jag önskat och va smal på stranden. Känns läskigt, jätte läskigt, känns oroligt, men jag är verkligen super glad för mitt lilla frö i magen, kunde inte passat bättre i tiden än nu. Men samtidigt har jag nyss gått ner snart 40 kg och känner mig rörlig och orkar mer än på länge. Så ska jag gå och bli rund och tjock igen, härligt NOT. Håller alla tummar jag har för att jag inte går upp i vikt, och nej jag tänker inte svälta mig själv, men förhoppningsvis så tappar jag vikt och inte lägger på mig.

Känns jobbigt på riktigt, hoppas verkligen kommer gå bra och den lille kommer må bra trots vitamin och mat brist. Usch jag ska bli tjock igen, typ kul tjock...

läskigt!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Men oj! Grattis! När är det dags?

Kristina sa...

Jag förstår att det känns jobbigt men tänk att det är för något bra, och som du skriver så får du ha som mål att gå upp så lite som möjligt för att inte göra det värre än vad det ändå är efter en graviditet :)

Det fixar du! Och stort GRATTIS!!!

Kram Kristina