Sidor

15 november 2010

Magsjuka

bidde vi visst här, efter en mysig dag. Efter sovmorgon och ordentlig lunch, packade vi fika och knalla ner till lekplatsen. Ungarna fick leka och fika, tyvärr fick vi bryta och gå hem för Poppys astma gjorde sig alltför påmind.


Tyvärr fortsatte inte dagen lika trevligt. Poppy va dålig hos mormor i helgen kräktes och hade sig, men vi trodde det berodde på hostan. När jag insåg att moster med familj idag blivit sjuka, och kräktes efter att ha träffat oss u helgen, började jag bli orolig. Maten stod på spisen, olle skulle iväg och daisy började plötsligt spy. Vilket sen har fortsatt hela kvällen, även Olle har blivit kass. Gissar att Poppy va magsjuk, och även jag min mage va skum men trodde det va för jag åt fel, men njee. Familjen är, har varit och kommer fortsätta va magsjuka.

Så blev det med alla mysigheter vi hade tänkt oss denna vecka....

Inga kommentarer: