Sidor

16 november 2010

Kapputt

Min fina poppy hostade pep och hade sig hela dagen igår. Vi tyckte inte vi fick hennes astma medecin funkade. Så när hon kräktes vid 9-10 tiden igår kväll pga hostan fick jag nog. Med hjälp av Krille tog vi en tur till akuten. Träffade em toppen läkare som berömde oss för hur vi hanterat astman och att hennes luftvägar lät bra trots omständigheterna. Pga medecin samlas dock mer slem osv så hon hostar mer tack vare astmamedecinen. Men astman va underkontroll och de djupa hostningarna som snart får revbenen att knäckas får vi acceptera. Tusen tack för Skutsen Krille gå så sent kändes mindre lockande. Jag kan i bland komma på mig själv med att va kass på att be om hjälp, men när det handla om Poppys hälsa så gör jag allt, tusen tack!

Idag har vi bara suttit i soffan, idag blev jag magsjuk på riktigt så vet inte om jag fått det i två rundor denna gång eller om det va nån annan vajsing i lördags. Pissigt mår vi iallafall och får väll stanna här nån dag till, e dock uttråkade så det skriker om det, menmen..




Lite skogsbilder från söndags.









Poppy kan själv :)

Puss o hej alla goingar!


Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: