Sidor

10 oktober 2010

Trött på sura plast kärringar

det e så förbannat lätt när man e på en demo att sitta och säga att ja jag vill boka ett party, hör av dig senare. När är då senare?

Jag ringer veckan senare, då ska jag ringa om några dagar, sen om några dagar sen om några dagar igen. Jag har annat att göra än att sitta och skicka sms och ringa och jaga folk som är "intresserade". Vill man ha ett simpelt party är det inte särskilt svårt bara att bestämma ett förbannat datum och tid. Jag har annat att göra än att jaga och jaga och jaga, sen få folk som är sura på telefon för jag ringer. Men förfan säg inte att ni är intresserade då, så ringer jag inte, eller bara bestäm er veliga damer.

Jag tycker det e kul att träffa folk och sälja men det e inte kul när man får sura kärringar på fonen el folk som gång på gång avbokar. Det krävs pkanering för ett party, jag beställer in material och jag avbokar annat, planerar och ordnar och donar. Avbokningar dagen/dagarna innan ställer till det, jag får skicka tillbaka gåvor, material och annat klödd, min månadsplanering ändras osvosv. Sälvklart kan saker hända, men så svårt är det inte att lyfta luren och avboka i tid, så jäkla svårt är det inte heller att bjuda in folk och få ihop mer än 2 pers. Alla känner nån och nån känner nån. Forsätter det så här så skiter jag snart i det vilket är himla trist, jag tycker ju det e jätte kul, men lite stöd och vänliga människor hade inte skadat.

ni e många som bokat för att hjälpa mig, tack så mycket till er =)

Inga kommentarer: