Sidor

02 oktober 2010

Mår ff bajs!

Trodde faktiskt det skulle börja släppa nu, men icke sa nicke, tvärt om blir bara värre. Svullnaden tar över allt, svårt att andas genom näsan, svårt att se. Idag gör det desutom ont också har inte varit nått större problem innan men idag har jag ONT. På köpet har jag ont i halsen och näsan rinner konstant. Dreglar blod som en annan grönsak och har noll koll på mitt ansikte. Mår värken psykiskt eller fysiskt bra i detta känner jag. Var inställd på en lättsam liten operation som inte skulle va några större problem, så blir det så här. ALLT rasar känns det som. Mina planer, tankar och ideer för veckan och helgen e som bortblåsta kan inte göra mycket mer än sitta här, och sova till och från. För jag e sjukt trött?

Jag klarar smärta rätt bra annars så ont kan jag ta men vafan se ut så här känna sig som en jävla fotboll e det nödvändigt? Skit operatiion hade jag veta det här hade jag struntat i den, en cysta mer eller mindre hade jag nog inte dött av.

Nej pressa i sig lite mer ipren så kanske dagen blir lite lyckligare... mehhhhh

klagokärringen nr 1!

Inga kommentarer: