Sidor

09 oktober 2010

Åskmoln

Mamman i detta hus kan inte hålla en normal nivå på humöret. Jag e arg ena sekunden sen ledsen, irriterad, glad, trött allt går upp och ner kan inte styra mig. Känner mig för ledsen och arg på barnen hela tiden. Vi skulle ha en lång mysig kväll idag men jag orkade inte så jag skickade upp dem för att lägga sig. Insåg tidigare idag att detta inte är hållbart så jag tog en tablett. Ska fortsätta så, har lgt de bredvid deon så kanske jag kan komma ihåg att ta dem, och hoppas på att jag blir en bättre mamma, för detta funkar inte.

Annars har vi haft mysbesök idag. Johanna, malla, momme och morfar har varit på besök. Poppy fick fina kalas skor i guld och rosa converse av mormor och Daisy svarta lackisar, kommer va fina små damer i höst.




Mysbad igår.



Däckade småttingar igår myyysigt.



Mysfrukost idag.

Daisy har fått dille på "Björn dansar umpan" dvs gummibjörn sång på youtube, alla 4a gångerna innan dansa hon med, vicka rumpan och sjöng, sen tar man fram kameran då e hon som en pinne?

Nej Movie el nått
Puss

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: