Sidor

13 oktober 2010

Min

Energi är som bortblåst. Smäll på smäll kommer vi visste kommande månad kommer bli tung ekonomiskt då Olle inte får nån lön. Vi har skramlat och hoppas kunna överleva den. Då kommer nästa smäll, mina tänder. Cystan är orsakad av en gammal tandskada. Som också dödat två tänder. De två tänderna behöver skrapas och rotfyllas hos vanlig tandläkare. Inte nått som fanns med räknat i min budget som redan nu exploderar. Det är desutom bråttom då jag annars får en ny cysta annars, kul jätte kul. Ska bli spännande och se hur vi ska lösa det här också. Segt som f.n är det iallafall. De där vinterkläderna våra barn skulle ha får nog vänta ytterligare ett tag, men de lär överleva :)

Smäll på smäll, har deutom en hel hög med anmälningar försäkringspapper mm som ska fyllas i. Pappa ringde och rädda mig nyss han och mamma ska ta tjejerna i två nätter. Då hinner jag äntligen få lite ro, kanske hinner jag fixa alla praktisk saker också. Blir dock inget mys plånkan e tom men lugnt och skönt och möjlighet till rekreation finns. Tack mamma och pappa för ni tar tjejerna när det behövs de är överlyckliga. Morfar sa att poppy skulle va borta två nötter så hon behövde packa 2 väskor. Hon började direkt räkna upp vilka väskor vi har och vilka hon och Daisy skulle packa. Hon upplyste mig även om att hon skulle äta jordgubbsglass och mysa. Mina tjejer och jag e glada att vi har momme och moffa, de betyder mycket för oss. Tack!

Nej nu ska jag dricka upp min is latte.



Pösa


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: