Sidor

05 oktober 2010

Känner

Mig verkligen pissig vissa dagar. Återigen har mitt temperament varit fruktansvärt jag skriker e kort och pallar noll med tjejerna. Då är ändå Olle hemma på köpet också. Känns som jag drunknar är så jävla mycket hela tiden. Vill få i ordning och påbörja vår nya vardag. Men just nu e det inget annat än stress och huvet fullt av måsten. Så mycket som bara måste lösas.

Sen finner jag det intressant att man åker och jobbar eller sticker härifrån. När det är saker överallt saker är inte i ordning än. Inga kläder e rena, verken jag eller P har nått rent. All disk i köket ligger och väntar. Jag går på droger har ont och är trött. Bägge barnen är kassa med feber mm. Inget funkar el nån mår bra hur fan har man då mage att dra?

Jags kommer vakna blodig och varig som vanligt imorgon med sjuka skrikiga barn jag får gå ner diska för att göra välling. Sen leta i smutshögar efter rensa kläder. Sen diska för att kunna göra frukost just ja som vi inte har hemma ens. Mat har vi iallafall måste bara diska lite innan nån stanna däremellan när jag skruvar, plockar, tar citadon och spyr blod

Ser fram emot imorgon!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: