Sidor

10 oktober 2010

JAG

Måste få ur mig lite negativitet så jag kräker lite mer. Jag har hakat upp mig på saker och kan inte släppa det, inte andra heller så skriver jag av mig så kanske det släpper lite.

Vi har flyttat MYCKET, ja och? Vi trivs och trivs men hittar bättre hela tiden, sökningen efter att få det bättre pågår hela tiden. NEJ mina barn tar inte skada av att flytta, finns inget som tyder på det. Tvärtemot barn trivs med förändring i lagom doser. Just nu e de väldigt nöjda stolta över sina rum och trivs super bra, de har anammat lägenheten direkt. De har gjort den till sin och sover bra och lever väl. Så jag tror verkligen inte de tar skada av detta hade jag trott det hade jag inte flyttat.

Vi valde att flytta för att komma mer centralt och VI tycker om lägenheten. Desutom vann vi rätt mycket ekonomiskt på det. Den är mindre men så himla mycket mysigare man kan bona på annat sätt. Den är inte stor och maffig och dumt planerad och lätt att glänsa med. Nej, men den är vår mysig perfekt för vår familj just NU. Jag älskar den och alla trivs jätte bra, sen att pappa och Olle har gjort ett jätte jobb med att göra den "vår" kan vi ju inte hyscha med, de har slitit och gjort ett sjukt jobb. Alla andra ser inte det för alla andra vet inte vilket skick den var i innan. Men vi trivs och det är vi just nu, om vi sen ska flytta om 6 månader eller 6 år är det vårt problem och inget vi skäms över. Alla våra flyttar har bara blivit till det bättre.

Nu bor vi här i vår jätte fina lägenhet och tycker jätte mycket om den.....







- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

Men snuttan lilla..vem har sagt att flickorna tar skada av flytten?Ni gör givetvis det ni vill och vi är vänner ändå!!!Du ska inte at åt dig om nån säger något annat..nu väntar vi bara på att bli hembjudna :)

Kram Jessi ♥