Sidor

17 augusti 2010

Vikt

v1 12:e April 121 kg
v2 19:de 119 kg
v3 26:e 115 kg
v 4 4:e Maj 114,2
v 5 10:e 111,4
v 7 24:e 107,4 sammanlagt 13,6 kg
v 8 1:e Juni 105,6
v17 3e augusti 97,2
v19 17e augussti 94,6

Så nu äntligen har jag tappat mer än 25 kg tillochmed 26,4 kg, känns super skönt, blir lättare och lättare, men har fortfarande lite svårt för att inse att jag inte e lika tung, har hållt samma slöa inställning till alt länge, men börjar nu fatta och komma ifatt min kropp. Typ shit jag kan böja mig och plocka upp saker, jag kan skumpa ner för trappan snabbt utan pust och onda knän m.m. Känns nice, hade jag haft lite pengar över hade jag passat på att unna mig nått också men det har vi tyvärr inte. En runda till min underbara frisör linda för klippning och färgning hade stått på listan högst upp, hade varit nice, men får väll snällt vänta tills pengarna rullar in och vi blir miljonärer.

Motionen går sakta men säkert bättra också har varit ute och promenixat med Johanna nån gång och det kändes bra, har anmält mig till kom i form kurs till hösten men den börjar inte fören v 40 så fram tills dess får jag se till att promenixa eller nått annat. Men jag är på G iallafall, kroppsligt och till sinne...

Puss!

Inga kommentarer: